HTML

Friss topikok

2010.09.17. 12:20 Zubreczki Dávid

Jesszus, lehet, hogy megfőzték a Kutyát??? - szemelvények a zenekar belső levelezéséből

horvath matyas  ne a dropboxos linket használjuk sztem, inkább csinálni kéne egy kompakt kis zip-filet, amibe rakhatnánk még akár valami kis info file-t is

Bogi Bencze Úristen, Marcsi, mióta vannak kínaiak is a zenekarban??? :D
 

marcsi He?

 

Bogi Bencze Kompakt zip info fájllal? Az valami kaja lesz...

Jesszus, lehet, hogy megfőzték a Kutyát???

marcsi Tücsi, jóóól vaaaagy? :-o

 

Bogi Bencze Nem, rémes pizzát ettem tegnap. Száraz csirkehús volt rajta és juhtúrónak mondott buggyant tehéntúró. :)
 
marcsi Sztem szeptembet 17-ét nemzetközi csibor nappá kéne nyilvánítani. hm?
 
Bogi Bencze Valaki szóljon a Hírcsárdának! Ott már nemzetközi tücsök nap is volt.

 

3 komment

Címkék: matthew levelezés marcsi tücsi


A bejegyzés trackback címe:

https://csibor.blog.hu/api/trackback/id/tr712302912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2010.09.17. 12:59:11

@Cricket: ó hát én köszönöm, megalapoztátok az egész napomat, pedig szarul indult :) még még sok ilyet :)

dzsilla · http://budapestkirakat.blog.hu 2010.09.17. 13:32:49

@~dá~: akartam is mondani reggel, hogy hú de jókedvűnek tűnik valaki :)
süti beállítások módosítása