A blogturnés lemezbemutatónkról biztos hallottatok. Olyan jól sült el, hogy a reklámszakmára specializálódott ad:renalin május hét legjobb online kampánya közé választotta, olyan nagy márkák mellé, mint a Blikk vagy a Burn. Hogy aztán a versenyt végül a Csibor nyerte meg, az nem meglepő, hiszen a blogolvasóknak alighanem szimpatikusabb lelkes underground zenészek és lelkes bloggerek összefogása a sokmilliós kampányoknál. Köszönjük a jelölést és köszönjük a szavazatokat is
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.